ANNOUNCEMENT COVID-19

ANNOUNCEMENT IN RELATION TO THE CORONAVIRUS COVID-19 PANDEMIC

16 ΜΑΡΤΙΟΥ, 2020

 

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΜΑΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΝΔΗΜΙΑ ΚΟΡΩΝΟΪΟΥ COVID-19

Αγαπητοί Συνεργάτες,

 

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για τα μέτρα που λαμβάνει η Εταιρεία μας σε σχέση με την κατάσταση πανδημίας που έχει κηρυχθεί λόγω της εξάπλωσης του κορωνοϊού COVID-19:

 

  • Από 16/3/2020 και για το επόμενο χρονικό διάστημα, η Εταιρεία μας θα λειτουργεί με προσωπικό ασφαλείας εντός των εγκαταστάσεων μας.
  • Στελέχη των Τμημάτων Παραδόσεων έχουν οδηγίες να φέρουν προστατευτικά γάντια μίας χρήσης ανά σημείο παράδοσης, να χρησιμοποιούν υγρά αποστείρωσης, να διατηρούν την απόσταση των 2 μέτρων από τους πελάτες μας, ενώ θα παραμένουν στα σημεία παράδοσης τον ελάχιστο δυνατόν χρόνο.
  • Στελέχη των Τμημάτων Πωλήσεων θα πραγματοποιούν μέρος των εργασιών τους μέσω τηλεφώνου για να μειώσουν τον χρόνο και συχνότητα επισκέψεων στους πελάτες και συνεργάτες μας.
  • Άτομα που κατέχουν θέσεις με δυνατότητα εργασίας εξ’ αποστάσεως θα εργάζονται για αυτή την περίοδο από το σπίτι.
  • Τμήματα που δεν έχουν δυνατότητα εργασίας εξ’ αποστάσεως, θα εργάζονται με μειωμένο προσωπικό ή/και κυκλικά και ακολουθώντας τα πρωτόκολλα υγιεινής τα οποία έχουν συστήσει οι αρμόδιες αρχές.
  • Δόθηκαν οδηγίες και υλικά στο προσωπικό μας για προστασία δική τους και των συνεργατών μας.
  • Σε αρκετούς χώρους έχουμε εφαρμόσει φίλτρα καθαρισμού αέρα.

 

Κάποιες από τις πιο πάνω ρυθμίσεις είναι πιθανόν να έχουν αρνητικό αντίκτυπο στο  επίπεδο εξυπηρέτησης των πελατών και συνεργατών μας, με πιθανό μεγαλύτερο χρόνο αναμονής στις περιπτώσεις τηλεφωνικής εξυπηρέτησης, και κάποιες πιθανές καθυστερήσεις στις παραδόσεις μας.  Ζητούμε εκ των προτέρων την κατανόηση σας και στηριζόμαστε στην συνεργασία σας για να ξεπεράσουμε όλοι μαζί τις δύσκολες αυτές περιστάσεις.

Καλή Συνέχεια και Καλή Υγεία σε όλους.

 

Με εκτίμηση,

UNISTAT LTD – Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών

 

———————————————————————————————————————-

 

16 MARCH, 2020

 

ANNOUNCEMENT IN RELATION TO THE CORONAVIRUS COVID-19 PANDEMIC

 

Dear Associates,

We would like to update you on the measures taken by our Company in relation to the coronavirus COVID-19 pandemic.

 

  • As of 16/3/2020, our Company will operate with physical presence of only the absolute minimum personnel in our premises.
  • All members of our Delivery Team have instructions to utilize protective one-use gloves for each delivery, to use antiseptic gel regularly, respect the 2-meter rule and to limit their presence at our customers’ premises to the minimum.
  • The members of our Sales Team will perform their duties by phone as much as possible, in order to limit their customer visit frequency.
  • Personnel who can work remotely will be operating from home for this period.
  • Departments which cannot operate without the physical presence of their members, will work with reduced stuff and/or on a rotation basis.
  • All our personnel were given materials for their personal protection and the protection of our customers and associates.
  • A number of Air Purifying Filters have been installed and are in operation in our facilities.

 

Some of the above measures are likely to have a negative impact on the usual high level of customer service we provide.  A longer waiting for incoming calls and short delivery delays are likely during this period.  We ask in advance for your kind understanding and we rely on your cooperation during these difficult times.

Wishing you the very best and to Stay Healthy,

 

Sincerely,

UNISTAT LTD – Customer Service Team